Etický kodex
Tento etický kodex určuje základní povinnosti zaměstnance společnosti:
1. Cílem každého zaměstnance společnosti, je dlouhodobě plnit potřeby zákazníků a to poskytováním vysoce kvalitních a komplexních služeb.
2. Zaměstnanec při vykonávání své činnosti jedná vždy kvalifikovaným způsobem, v souladu s dobrými mravy a čestně.
3. Úspěšné udržení dosažených pozic na trhu a realizace dalších rozvojových aktivit společnosti.
4. Vždy vystupovat jako reprezentanti firmy, kdy projev jednotlivce vytváří pozici firmy v očích veřejnosti jako celku.
5. Zaměstnanec svým jednáním nepoškozuje oprávněné zájmy a práva zákazníka.
6. Zaměstnanec volí při jednání se zákazníkem takové postupy, které mu nedovolí zneužít svého postavení v neprospěch svého klienta.
7. Ke své práci přistupují kreativně, přicházet s novými nápady.
8. Zaměstnanec nesmí bez souhlasu zákazníka zveřejnit důvěrné informace klientem poskytnuté, a to ani po ukončení spolupráce.
9. Zaměstnanec je povinen zachovat mlčenlivost vůči třetím osobám o obchodních případech, a to i po jejich ukončení.
10. Zaměstnanec spolupracuje s ostatními svými kolegy, pokud je to v zájmu zákazníka. Při takové spolupráci zaměstnanec kolegu nepoškodí, respektuje zásady dobré spolupráce, zdvořilosti a kolegiality.
11. Ve vzájemných vztazích mezi spolupracovníky usilují o toleranci, uznávají všechny své spolupracovníky za rovnocenné partnery.
12. Zaměstnanec jedná vždy ve prospěch firmy, je loajální k zaměstnavateli.
13. Zaměstnanec vždy svým chováním reprezentuje firmu.
14. Zaměstnanec si je vědom své odpovědnosti v procesu zaměstnání a proto se neustále zdokonaluje ve všech oblastech své činnosti.