Společnost
Společnost MIVA PRAHA Facility Management, a.s. byla založena v roce 2006 za účelem poskytování služeb spojených s komplexní správou nemovitostí (jak komerčních objektů, tak bytových domů, měst i obcí). V roce 2007 došlo k prudkému rozvoji společnosti, která se postupem času vyprofilovala především jako správce nemovitostí pro společenství vlastníků jednotek (SVJ) nebo bytová družstva na území hlavního města Prahy, Středočeského kraje a Moravy. V současnosti spravuje domy pro cca 260 zákazníků s objemem přes 5 600 bytových a nebytových jednotek.
Součástí struktury společnosti je úsek úklidových prací, který zajišťuje úklid ve většině spravovaných nemovitostí, ale též v námi nespravovaných budovách. V rámci nabídky úklidových služeb se společnost zaměřuje také na speciální úklid, jako je čištění koberců, renovace podlah, čištění dlažeb, historických budov, oken, atp.
Technickou i ekonomickou správu objektů zajišťujeme výhradně vlastními zaměstnanci. Naši techničtí odborníci mohou díky řadě osvědčení (osvědčení vyhl. 50, obsluha kotelen, vysokotlakých nádob, prevence PO a BOZ, aj.) osobně provádět drobnou údržbu v rámci poskytovaných služeb. Náročnější opravy zajišťuje společnost prostřednictvím smluvně vázanými specializovanými firmami. Pro řešení havarijních situací ve společných prostorách domu je možné dojednat havarijní pohotovost.
Pracovníci ekonomického úseku jsou neustále proškolováni v rámci připravovaných úprav zákonů a vyhlášek, vztahujících se k ekonomické i technické správě bytových domů.
Společnost MIVA PRAHA Facility Management zřídila svým klientům on-line přístup do softwaru pro správu domu. Prostřednictvím této služby mají vlastníci bytových i nebytových jednotek v každém okamžiku k dispozici aktuální informace o své nemovitosti. Díky této transparentnosti mohou mít námi prováděnou správu pod svoji každodenní kontrolou. On-line portál usnadňuje, urychluje a zpřehledňuje komunikaci nejen mezi jednotlivými vlastníky, ale též s výborem SVJ či přímo se správcem. Ke zkvalitnění on-line správy nabízíme též partnerskou spolupráci na projektu www.sousede.cz, která má za cíl umožnit snadnou komunikaci a výměnu zkušeností mezi různými vlastníky či družstevníky.
S pracovníky ekonomické či technické správy je možné komunikovat telefonicky, elektronicky (přes e-mail), nebo osobně navštívit naši kancelář na adrese Jablonského 640/2, Praha 7, na základě předem domluveného termínu a času schůzky.
Lze sjednat i pravidelné (týdenní, měsíční) osobní schůzky se zástupci domu, na nichž by se řešily nejrůznější nedostatky v chodu domu, stanovily další postupy spolupráce, a jiné záležitosti.
Společnost MIVA PRAHA Facility Management, a.s. nabízí také službu profesionálního předsedy, člena výboru, či předsedy společenství. Pracovníci jsou připraveni účastnit se všech shromáždění společenství, a informovat vlastníky o stavu a průběhu správy, nebo jim fundovaně zodpovědět všechny otázky a navrhnout nejlepší řešení jejich problémů.